Hallå där

Hur är läget med er? :) 
 
Jag har precis (äntligen) slagit mig ner vid matbordet här hemma och ska ätaaa. Blir en alldeles för sen lunch idag men jag hade inte planerat att det skulle vara  en och en halvtimmes kö till att hämta ut tentan..suck!
 
Jag äter i alla fall en blomkålsgryta, blev bjuden på det i söndags hos Sollan och Peter och vi fick med oss lite hem! SÅ himla gott!
 
 
Hade en föreläsning imorse om nyhetsgrafik, fastnade i datsalen med en layout och stod LÄÄÄNGE och väntade på att få resultatet på tentan. Jag kände mig på riktigt väldigt nervös eftersom det kändes sådär efteråt. Men jag brukar också vara min allra värsta kritiker ;) Det gick bra i alla fall! GODKÄND!
 
 
Men nu ska jag börja käka, tänkte läsa lite..
 
 
 
För övrigt den bästa boken jag läst på så länge. Helt fast just nu. 
 
Ikväll ska jag på teater, men om det får ni höra mer en annan dag ;) 
 
Hoppas ni får en fin dag hörni!<3 
 


Kommentarer
Anonym

Grattis till Godkänt!👏👏👏

Svar: Tusen tack :)
Olivia

2017-04-18 @ 15:52:39
Anonym

Grattis till Godkänt!👏👏👏

2017-04-18 @ 15:52:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0