En uppiffad måndag

Idag är det fredag hörni!! Hoppas ni är superredo för en go helg och att ni har något mysigt planerat! :)
 
Jag tänkte gå tillbaka till i måndags, hade en himla mysig dag då: 
 
Började med att sitta hemma och läsa lite kurslitteratur, ganska mysigt med en kopp te i soffan. Drog mig sen till skolan för en tre timmars lektion i Excel. Förmodligen var det mattenörden i mig som kom fram för jag tyckte det var ganska kul ändå ;) 
 
såhär kul såg det ut ;)
 
Efter att ha gjort klart en uppgift, man skulle ta fram och förstå sig på lite brottsstatistik och sådär, så drog jag mig in mot stan för att möta Erica och Camilla!
 
Vi skulle på inflyttningsfest och grillning :)
 
 
Det bjöds på champagne och vi hade det himla mysigt <3
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0