Läsvärt

Tänkte tipsa om lite blogginlägg (andras) som jag tycker ni borde läsa!! :)
 
Sandra Beijer skriver om 5 platser för dig som gillar att skriva, det handlar om inspiration och pepp bland annat :)
 
http://sandrabeijer.se/2016/09/14/5-platser-for-dig-som-gillar-att-skriva/
 
Gammal bild från när jag satt i gräset och inspirerades av Gustav Fröding, denna mening är fortfarande den vackraste jag läst!
 
Flora skriver i detta inlägg om känslan av att ha gjort slut och vara själv, men inte ensam. Tycker hon skriver så vackert och man kan verkligen leva sig in hennes känslor.
 
 
Fredrik Backman beskriver i två långa inlägg hur han tänker om detta med att skriva böcker, samtidigt som han ger en småtips på livet. 
 
 
 
En bild från roadtrippen 2013 med Loosan och Erica. Här har vi precis hittat ett mysigt ber som jag tvingade dem att bestiga med mig! Värt!
 
Hoppas ni finner något av det givande eller i alla fall får en mysig lässtund! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0