Fallenhet

I onsdags peppade vi upp oss, jag var pepp på att få ett litet kul break mitt i veckan som annars BARA handlat om plugg och jobb :) Hade inga särskilda förväntningar och jag hade fått biljetter, det vill säga inte kikat upp särskilt mycket innan heller. Lurade med mig Gustav och Erica på tv-inspelning av Talang :)
 
De flesta människors reaktion när jag berättade om mina kvällsplaner; Går det programmet fortfarande?! 
 
Och ja, tydligen gör det det ;)
 
Vi hade det mysigt i alla fall och blev minst sagt överraskade!
 
 
 
Lite minus dock, för att man inte fick kissa när man ville. Funkar inte för mig med världens minsta blåsa och en inspelning håller ändå på ganska länge ^^ 
 
Hoppas ni har en mysig helg :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0