I lurarna, radio

När jag promenerar på egen hand tycker jag det är nice med något spännande eller roligt i lurarna som man kan komma in i ordentligt. :) Tycker SR-appen funkar så himla bra i och med att man kan ladda ner avsnitt och söka på alla SR:s kanaler :)
 
Tänkte ta upp mina TRE favoritprogram :)
 
Först ut P1 Dokumentär
 
Tycker de tar upp intressanta ämnen och avsnitten brukar vara ungefär en timme = perfelt för en promenad!
Känns roligt också, att bli mer insatt i ett ämne :)
 
Bild från podnow
 
Ligga med P3
 
Lättsammare program som grottar ner sig i intressanta ämnen som har med sex och relationer att göra! :)
 
Bild från Podtail, några av programledarna.
 
Medierna
 
Ett program som granskar saker som händer i medierna, det program som jag fastnat mycket för på sistone :)
 
Bild från Newsvioce
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0