Häng med!

Vad har jag sysslat med på sistone då?! Ni vet ju egentligen men jag tänkte köra en liten snabbgenomgång. ;)
 
Lördag - söndag hängde vi i Jönköping. Lite såhär charmiga var vi i baksätet ;)
 
 
Måndagen hängde jag i skolan, börjar snart se ljuset i tunneln på denna kurs, Hallelujah ;)
Pluggade ikapp mig med min planering hela måndagskvällen innan jag halvdog framför Divergent med Gustav och Axel. VI försöker se både den och Insurgent innan torsdag då vi ska på bio och se den sista filmen, Allegiant! :D
 
Vaknade upp den soliga tisdagen och peppaded plugg- och fix-dag med detta..
 
 
När pojkvännen kommer ihåg den Internationella kvinnodagen!! Underbart!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0