Tenta-plugg-semester del 2

Lördag, en riktig pluggdag. Har ju tur eftersom jag vaknar före syster och bröder här i huset och får lite lugn och ro ett par timmar på morgonen :) 
 
Firade duktiga pluggtimmar med en liten promenix, fick finsällis av Svante och blev bjuden på glass. Känns som alla skämmer bort mig här nere! ;) 
 
Avslutade dagen på allra bästa vis, med trerätters middag hos Loosan, välrdens bästa!!
 
en gammal, charmig bild på mig och min fantastiska vän, mitt i ett gapskratt
 
Fick sushi till förrätt, för övrigt välrdens bästa idé, NÅGONSIN. Grillat till varmrätt och Rabarberpaj som topp. Älskar denna människa så mycket och peppar att hon snart kommer till Stockholm för att bland annat fira min födelsedag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0