På väg

Idag är dagen
 
JAG OCH GUSTAV ÅKER PÅ TÅGLUFF!!
 
Och jag kommer tyvärr inte uppdatera på 3 HELA veckor, tänker ta en välförtjänt paus från de flesta sociala medier och fokusera på här och nu. Men när jag kommer tillbaka kommer ni allt få höra :)
 
Tänkte runda av med lite rolig/konstig fakta  
OM MIG 
 
1) Jag äter tacos typ tre gånger i veckan, skojar inte ens. 
 
2) Som många kanske vet läser jag ganska mycket böcker och det hade ju blivit alldeles för dyrt utan BIBLIOTEK, älskar't! Något som jag också finner väldigt mysigt är att hitta gamla lånekvitton i böckerna, på dessa står oftast om tidigare lånetagare lånade andra böcker samtidigt, bra boktips! och lite rolig, onödig fakta om vad folk läser ;)
 
3) Älskar kläder från second hand, särskilt klänningar. Tycker väldigt mycket om att fantisera och hitta på historier om vad just det klädesplagget som fick följa med mig har varit med om innan!
 
4) Förmodligen är det den lilla skribenten som kommer fram i mig nu, men jag älskar verkligen att sitta bland okända människor och hitta på historier om dem. Hur har dem kommit hit? Vart är dem på väg? Vad äter de till middag? Ja, allt. Jag och Gustav satt en ljummen vårkväll på medborgarplatsen och roade oss med detta ett bra tag! Prova om ni inte gjort det ;)
 
Tack Matilda för bilden! Här satt vi i väntan på Håkan. Jag har, dagen till ära, på mig en gammal klänning från Stockholm stadsmission, undrar om den kanske till och med varit och sett håkan innan? ;)
 
Ha det helt fantastiskt nu allihopa, ta hand om varandra och njut av sommaren!
 
KÄRLEK!


Kommentarer
Malin

Hoppas ni får det supermysigt <3 Ta hand om varandra!

2016-06-15 @ 16:07:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0