MA BIRTHDAY!

Hörni!!! Jag fyllde år i torsdags!!!! Om någon nu kunde missa det, har tjatat om det sedan slutet av April. ;) Tänkte ta er med mig under min fina dag!
 
8.00
 
Vi vaknade till en otroligt intensiv dörrklocka, samlade oss och hittade dessa fina med blommor, ljus och muffins bakom dörren ;)
 
 
Jag visste knappt vad jag hette, så morgontrött var jag, men glad-det var jag minsann!
 
 
Ett par timmar låg jag och läste medan Gustav kikade på Naked and Marooned - ett överlevnadsprogram, vi har dille på sådana nu! ;) Senare begav vi oss ut i blåsten, traskade på stan och myste till det med lunch på Södermanna! 
 
Klockan närmade sig 4 och vi åkte mot Mor, Tova och Tord för en fördrink innan restauranbesök :)
 
 
Tova var på lite surishumör men det är tur att hon är så söt ändå ;)
 
 
Här har vi i alla fall en munter typ, hej hej Tord! Vet att du läser ;)
 
 
Min kärlek!
 
 
Jag och Tova hade matchande tatueringar också såklart! Hade en så väldans, himla fin dag med älskade människor. Tusen, tusen tack alla finisar!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0