Vackert väder, vackert folk

Fortsätter att berätta lite om min vecka nere i Småland, för i söndags hade jag en himla mysig dag! Brörjade den precis som många andra, med att sola och bada. Det enda man kan göra nära termometern visar på 32 grader. 
 
 
Lite senare tog jag, SImon och Pappa bilen mot Jönköping. Pappa skulle nämligen hitta nya jeans och vi fick vara lite smakråd. :)
 
Avslutade kvällen i Jönköping med finmiddag på piren, vi njöt av solen och jag är så tacksam över att jag har dem i mitt liv.
 
 
 
På vägen hemåt fick jag också reda på att några gamla vänner skulle ses, och det var så himla kul o se dem igen. Verkligen längesen. Värd kväll! Fick öva lite på longboard-åkandet också ;)
 
 
Dagen efter sade jag ett lite sorgligt hejdå till Småland, MEN bara för 3 veckor! Passar på att ta en tripp till  i Augusti innan skolan börjar nämligen! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0