Sol och vatten, avslutens avslut på dagen

 Förra lördagen, ja, för exakt en vecka sedan tog jag bussen hem från Loosan. Hade trevliga människor att vänta med, som inte alls tyckte jag luktade illa eller någonting sådant ;)
 
 
Väl hemma fick jag med mig familjen på den senaste Ice Age ;)
 
 
Så himla mysig film, har i och för sig älskat alla Ice Age så de kanske bara passar mig, efter att ha badat och varit ute i solen hela dagar var det lite skönt att komma in i en sval, näst intill tom biosalong i någon timme. 
 
Vi avslutade kvällen med att äta glass medan solen gick ner, med en fantastisk utsikt dessutom. Kan tillägga, har dock inte bildbevis, att jag tog två kulor glass och fick en hel skål. Mätt tjej!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0