Mitt bland jordgubbstårtor och fina vänner

Då var man alltså hemma igen..
 
Vilken fantastisk resa vi har varit på!!
 
Tänkte återigen börja skriva lite här varje dag, för OJ vad jag har saknat skrivandet medans jag varit borta! Men det är ju såklart bra att sakna ibland, särskilt om det senare låter fingertopparna smattra snabbare på tangenterna i sin iver att få ner alla ord som fastnat i ens huvud. 
 
Medan jag sitter och knåpar ihop inlägg, minst ett från varje land vi besökt, får ni helt enkelt hänga med i mitt liv som vanligt. 
 
Innan jag åkte hade jag ett hejdundrande födelsedagskalas med mina kära vänner! :)
 
 
 
 
Det blev en massa tårta, kubbspel, musikquiz samt ett litet roligt quiz om vem som känner mig allra bäst. Till allas stora förvåning var det INTE min kära pojkvän ;)
 
 
Det är alltid bra att ha vänner som är på samma våglängd som en själv ;)
 
Tog ingen gruppbild på oss allihopa men ni alla ska veta hur tacksam jag är över att ni var med och gjorde kvällen så himla fin! :) Tusen tack för presenterna och hjälpen med tårtorna och quizen! 
 
NI ÄR BÄST!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0