Lärdomar

Har börjat landa lite hemma nu och tror nästan ni kan ana hur skönt det är att sova i sin säng, även om vi haft en väldigt tur med fina hostel, hotel och B&B. Kroppen har känts trött, såklart, efter att ha vandrat HELA dagar, 3 veckor i sträck men det är solklart värt det, och mycket mer. 
 
Vad har jag då lärt mig av tre veckor i full fart? Här kommer 5 punkter :)
 
  • Att jag kan somna previs överallt, oavsett högljudda människor runt omkring eller obekväma tågsäten!
 
 
  • Att jag har kvar mer bacillskräck kvar än jag kanske hoppades eller trodde!
 
 
  • Att jag är stark! Var lite skeptisk till hur allt skulle gå, om jag skulle fixa att inte veta var jag skulle sova dagen efter eller hamna på märkliga ofräscha ställen. Hanterar liksom inte stress särskilt bra ;) MEN det har ju gått super, så stolt över oss och hur vi har hanterat allting!
 
 
  • Att jag bara blir mer och mer kär i mannen i mitt liv. Visst, vi bråkar när vi är hungriga och tänker inte alltid lika om allting MEN kärleken är total. Älskar honom!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0