Namnamte!

I torsdags kom jag hem, så himla peppad! Jag hade testat på Yoga, som jag tänkt göra hur länge som helst, och det var väldigt roligt och precis så som jag trodde, lugnt men givande :) Andades som aldrig förr och tränade på att bara vara där, samtidigt som kroppen fick jobba lite! :)
 
Känner att lite mindfullness smög in, men det kanske är en del av yogan? Har ingen riktig koll känner jag ;) 
 
Om ni har hängt här ett tag vet ni förhoppningsvis vad jag snackar om när jag pratar om mina mindfullness-målarböcker. Gustav fick ett ryck häromdagen och tyckte vårt ru, behövde lite piff. 
 
 
Inte riktigt någon rättvis bild men vi körde på djurtema och jag tycker ändå det blev väldigt mysigt, kul att bilderna kommer till användning också :)
OBS! väldigt intern rubrik på inlägget, men ändock en rolig historia, fråga om du vill höra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0