Mitt i mellan snövallarna

I flera dagar nu har jag gått och blivit så himla frustrerad, oavsett hur mycket kläder jag tar på mig, hur många timmar jag är ute och går samt hur många koppar te jag än dricker fryser jag ALLTID. Enda gången jag inte fryser är när jag är ute och går i rask takt, vilket inte funkar att göra hela dagarna när en uppsats ska in ;)
 
Nog om det! Uppsatsen är inne nu och häromdagen fick jag fina Helena som sällskap på en långpromenad i stan, blaskigt och dant men ändå himla fint och vi pratade om livet i allmänhet :) 
 
Tisdagen spenderades i skidbacken och det var lite läskigt men otroligt roligt att åka igen :)
 
 
Adina i selfiestyle! ;) och min coola man på snowboard såklart! 
 
 
Helt fantastisk utsikt!
 
 
Lite annorlunde mot när jag och Gustav gick upp hit en tidig höstdag, då såg det nämligen ut såhär! :)
 
 
Hoppas ni tar hand om er och har det bra i kylan!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0