Hopkok av dagar

Igår åkte välrdens bästa Loosan till Nya Zeeland för ett halvår med äventyr, kändes fint att få halva måndagen ihop i alla fall! :) Hon fick se vår nya lägenhet och vi sade hejdå med fin middag på en indisk restaurang. Kan bara tänka mig hur nervös hon vaknade upp innan flyget igår ;) Kommer sakna henne massvis!
 
Annars då? 
 
Hängt med en numera frisk Christoffer, lite mysigare än det snabba hejet som blev när jag kastade in mat till honom. Han låg hemma med magsjuka och jag kände inte direkt för att bli smittad, även om jag självklart inte vill att han ska svälta ihjälp ;)
 
 
Vaknade upp som ett troll!
 
 
Hängde lite på ett svinkallt espressohouse, en sista fika med Oskar, som nu åkt mot Blekinge för skola igen!
 
 
Filar lite slött på uppsatsens sista touch, men tänker nog spara det mesta till pluggdejten med Erica på torsdag och fortsätta plöja mig igenom högen med Liv Strömquist böcker! Lite smarthet här, varsegod!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0