Urspårande väntan

Tänkte ni skulle få följa med på hur en dag när vi ska till Tova kan se ut när hon får vänta i några timmar...
 
Får sms av mamma om hur läget hemma ser ut.. såhär ser en uppspeedad Tova ut mitt i väntans tid.
 
 
Jag skickar tillbaka att jag är påväg såklart!
 
 
Får sms med citat från Tova:
 
"Jag orkar inte mer."
 
Förståeligt, hon har typ väntat sedan klockan 9 på morgonen och jag kan förstå att det är jobbigt ;)
Men sedan kommer:
 
"Jag kan inte leva såhär."
 
Ojojoj, nu börjar det bli väldigt dramatiskt här, men som tur är går det tillbaka till en vettig nivå:
 
"Jag blir galen."
 
"Jag behöver en Olivia-kram."
 
Vi har allt fått en liten dramaqueen i familjen minsann. ;) 


Kommentarer
Malin

Denna underbara och lite knäppa unge <3

2016-02-10 @ 13:08:08
URL: http://malinkahn.blogg.se/
Nomen Nescio

Det finns minst tre drama-queens i familjen... :-p

Svar: Enligt dig ja, vet att det du Tord! ;)
Olivia

2016-02-10 @ 15:28:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0