Tisdagspartaj

Vaknade upp i tisdags och kände såhär; 
 
Ska jag gå till den två timmar långa föreläsningen, som trots allt inte är obligatorisk.
 
NEJ, att jag inte ska, kom jag fram till, låg kvar i sängen och pluggade istället, hade en mysig hemmadag innan jag drog in mot stan för intrevju. Kanske kommer ni ihåg att jag sökte volontärjobb inför Eurovision Songcontest? I alla fall kom jag vidare till intervju och jag gick därifrån med en bra magkänsla. :) 
 
Firade med att använda upp resten av mitt presentkort på Monkii,
 
 
Köpte likadana superstretchiga jeans som jag köpte till nyår fast blå denna gång och en finfin tröja som jag blev kär i. 
 
Pluggade klart det sista för dagen och hade tacomys, en helt vanlig tisdag, med min kärlek ;)
 
Hoppas ni har det kalasfint!
 
Obs!! Kanske låter som att jag helt struntar i skolan, det stämmer absolut inte. Flera timmar om dagen sitter jag med näsan i böckerna såklart, men detta är kanske inte fantastiskt kul att läsa om varje vecka! ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0