En smaragd i höstacken

Vad har hänt i veckan tro?! 
 
Typ ingenting är mitt snabba svar, för det har varit en lite halvseg vecka med få saker inbokade. Men jag har pluggat och pluggat och pluggat, såklart. Vi håller på med ett projektarbete just nu och jag börjar se ljuset ;)
 
Fick lite spring i benen och rusade runt i halva stan efter semlor till min kära mor :)
 
 
 
Kallades världens bästa dotter efter detta och hängde med hem till Tovis för att busa lite!
 
Jag har tokgosat med mysigaste killen såklart! :) Vi har börjat kika på en ny serie, Silicon Valley som är ganska bra ändå! Kolla läget vettja :)
 
 
Sen har jag jobbat lite i bokhandeln, sorterat, säljt och så vidare. Vi hade mycket att göra och jag landade i Christoffer soffa efter mitt pass på torsdagen. Fick se hans nya lägenhet och den är verkligen jättefin!
 
I fredags hade vi laboration, fick testa enzym i frukt osv, skickar gärna lab-rapporten till er som vill veta mer ;) Hann hem för en snabblunch innan jag klurade ut vägen till en arbetsintrevju, ett litet extraknäck som vi får se hur det gick med nästa vecka! 
 
Spenderade kvällen med en promenad i stan med Andreas och Christoffer, pizza och film. Hoppas ni har haft en jättefin vecka! <3
 
OBS! Gustav fick välja inläggets rubrik, vill ni fråga varför han valde just denna, tror jag inte han själv kan svara ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0