En önskedag

I söndags var det inget mindre än...
 
Alla Hjärtans Dag! :)
 
En dag man borde ta tillvara på och visa lite extra kärlek. 
 
Jag och Gustav tänkte inte slå på jättestort, men på eftermiddagen klev han minsann in med en liten fin ros.
 
 
Kände mig uppmärksammad och älskar såklart! :) Vi åkte vidare mot kungsträdgården för lite skridskor, jag är ju, som ni kanske minns, lite besatt och bara älskar att åka!!
 
 
Gustav tog en estetisk bild, jag försökte lära honom åka baklänges och vi kikade på diverse duktiga åkare!
 
Därefter åkte vi hemåt och lagade en god wok med zuccini, salladskål, morötter, cashewnötter osv :)
 
Hade en fin dag och jag hoppas att alla också hade det vackert och har fått en bra start på veckan! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0