Dille på

3 saker som jag gör väldigt ofta just nu, 
 
1) Halvdör till kattbilder, SÅ HIMLA FINA. Vill typ bara ha en katt och mysa med, men sen tänker jag på kattlådor och sånt och nöjer mig med mysiga bilder. Fick också tipset av Gustav att kolla på sta kattvideos när jag var stressad. Funkar faktiskt. :)
 
 
2) Att ha håret i två flätor! Håret är där ska vara och man känner sig väldigt göllig, som att man är 12 igen, men kan välja det själv. Skönast av allt är ju dock att håret bara är på plats. 
 
 
3) Kika på GIRLS! Älskar den serien och tittar lite mer än jag vill erkänns känner jag ;) Men så stört bra, kolla kolla kolla!! Stort plus är ju att det nästan alltid är bra musik också!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0