Att njuta

Onsdag! Vaknade lite pepp på skolan ändå, vi skulle ha en ny föreläsare och man lever ju alltid på hoppet om att en ny, insatt människa ska visa vägen till kunskap osv ;) I fyra timmar lärde vi oss om bakterier, höll humöret uppe med massa sol på lunchtimmen. Här sitter jag och Unni och har det fint!
 
 
Tror att jag är ganska lättlurad när det kommer till vädret. Är det sol, då vill jag bara ut och låtsas att det är varmt! Fast i början av veckan värmde den ändå på bra :)
 
Kvällen spenderade jag med Christoffer, vi var och såg en dansföreställning på dansmuseét,(jag vet, mycket museum den här veckan) som hette An I For An I, och jag fick träffa några av hans skolkamrater! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0