Ärade mensblod

Fredag bestämde jag mig för att jag banne mig ska plugga ordentligt. Mailade med läraren för lite guidning när det kommer till egna studier och fick faktiskt saker gjorda :) så skönt! 
 
Åkte hemåt för att fixa iordning mig för en mysig utekväll! :) Först kom Erica hit och det var så kul att få se henne så snart igen, inget som hör till vanligheterna när hon annars pluggar i Piteå ;) Vi åkte in till stan och mötte Adina, satte oss för prat om allt och ingenting på en bar. Erica åkte hemåt eftersom hon skulle jobba tidigt dagen efter medan jag och Adina fortsatte mot Vampire Lounge. En bar som är känd för sitt "skräcktema", som Adina sa, det ser mest porrigt ut men de har världens godaste drinkar. 
 
 
 
Hittade fåtöljer som såg ut som mensdroppar och drack läskigt goda drinkar.. :) Ser så borta ut i bilden, inte för att drinkarna blev för många utan för att en blixtöverraskning i ett mörkt rum lockar fram det märkliga i oss alla ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0