Sparat, del 4

Lite sparat på min mobil den senaste tiden.
 
 
Mötte denna skylt och blev lite förvirrad, vilken av dem? Båda? För er som kanske inte ser texten står det; Gatan avstängd. Men skylten står liksom mellan två gator. 
 
 
Såg en kollega dela Rheborgs uttalande på facebook och tyckte det var fint.
 
Min klasskompis taggade mig i denna, känner igen mig helt och älskar't!
 
 
Kanske lite svårt att se men detta är en bild från när jag var hos Florian och bakade för någon vecka sen. Tyckte han hade så söta formar. Hundar, kaniner och elefanter bland annat. 
 
Rolig grej från denna dag; Skulle köpa med mig egen deg så jag också kunde äta. Hade dock lite bråttom i affären och fick med mig smördeg. Detta upptäcktes dock inte förrän jag tog upp den ur väskan hemma hos Florian. Så klumpig ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0