Nyår genom åren

Har hört om många som tycker nyår bara är en dag som inte lever upp till sina skyhöga förväntningar. Men jag måste säga att jag inte håller med där. Kanske har jag inte skyhöga förväntningar, kanske har jag bara haft en himla tur de senaste åren? Vem vet? Men låt oss ta en kik på vad nyårsafton har inneburit för mig de senaste tre åren. 
2013
 
 
Jag hängde med tre favoriter, Loosan, Erica och Greta. Vi fick låna Loosans systers lägenhet och lagade pangmiddag, spelade spel och delade ut julklappar. Efter några goa timmar gick vi in på klubben som låg precis bredvid. Dansade, träffade gamla vänner och var uppe tills det blev ljust. . Hade i alla fall en toppenkväll med fantastiska tjejer som känns alldeles för långt borta. Att Erica har flyttat hit är lätt en stor Stockholms-höjare!
 
 
2014
 
 
Jag bodde i Frankrike, saknade ihjälp mig efter min SPECIAL SOMEONE, Gustav, men gjorde ändå det bästa av kvällen. Hängde med mina roomies och några som var på besök och firade med finmiddag  på restaurangen bredvid oss. Jobbade vid tolkslaget på nattklubben Doudoune och jag kommer ihåg att jag knappt reflekterade över att klockan blivit mycket innan Pete, chefen, gick fram och kramades och skrek HAPPY NEW YEAR!
 
Runt 5 på morgonen började alla som jobbade på klubben sin fest. Dansade på bardisken och hade det himla fint med min goda vän Helena! :)
 
2015
 
 
Detta året hade vi hemmafest i vår, ganska nya, lägga. Vi drack maragaritas hela kvällen och jag fick omges av så himla många människor jag tycker om. <3 Vi såg fyrverkerier från balkongen med världens bästa utsikt och kramades väldans mycket. Bäst av allt var att jag fick kyssa min favorit på 12 slaget. Kommer ihåg att jag sa; Det här året blir vårat år!
 
2016
 
I år ska vi på middag hos Axel och Fanny. Världens finaste Fanny har fixat trerätters och Gustavs andra bror, Oskar och kusin kommer. Ser fram emot ett lugnare nyår och vi funderar på att gå upp högt högt över Stockholm för att titta på fyrverkerier. <3


Kommentarer
Adina

Kanske joinar och kikar fyrverkerier då :)

2016-12-31 @ 12:53:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0