Lucka 17

Berätta om din familj
 
Tänkte ofta på min familj, hur många, fina vi är och hur tacksam jag är för varenda en av dem. 
 
Mamma <3
 
Som alltid finns där och förstår mig och mina känslor som är "all over the place" ibland, eller ganska ofta. Älskar dig! ;)
 
 
 
Pappa <3 
 
Som jag alltid kan ringa för att få pepp och råd.
 
 
 
Simon <3 
 
Min fina bror som jag är så väldans stolt över, finns alltid här för dig!
 
 
 
Tova <3
 
Energiknippe till syster som alltid kommer på knasigheter, älskar att mysa och som alltid blir sur när jag ska åka hem ;)
 
 
 
Solla <3
 
Som lyssnar och bryr sig om alla oss så himla mycket, vi bryr oss alla om dig också, glöm aldrig det!!
 
Pappa på denna bilden :')
 
Tord <3
 
Som alltid ställer upp när det gäller och delar med sig av sina märkliga ideér, kanske därifrån Tova fått sina konstigheter ;) 
 
 
 
Sabine <3
 
Bonussyster som jag delat så många fina spakvällar med eller hamnat mitt i en riktigt fin myskväll med. Kommer du ihåg hur vi alltid bakade någonting och såg riktiga collegefilmer? ;)
 
 
 
Basse <3
 
Bonusbrodern som ALLTID äter typ ;) Har skrattat mycket med och åt dig genom åren, vilket jag är tacksam över.
 
 
Älskar min familj, ni är bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0