Tisdags"äventyr"

Var lite nervös i måndags, känns alltid lite tomt att åka upp till Stockholm, även om jag saknar Gustav och alla fina vänner här också såklart! 
 
Har fått en fint välkomnande i alla fall, ägnade tisdagen åt att tvätta, handla och laga mat... kul tänker ni? ;) Skönt att ha gjort i alla fall och fram emot kvällen fick jag sällskap av Adina, hon och jag hängde med Oskar på någon spelning hans kompis hade på en pub på söder! 
 
Mysig tisdagsgrej och han var skitduktig! :) Hittade lite roliga texter på toaletten, som man alltid gör, ibland är det bra att ha världens minsta blåsa ^^ låtsas vi!
 
 
Jag har salta pinnar och boxvin.
Ta mig till er konstnärliga ledare!
 
Någon som kommer på någon som helst logik, skriv skriv!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0