Rädsla urholkar själen

Har ni vaknat upp på riktigt bushumör någon gång? Sådär så det spritter i benen och man egentligen bara vill dansa. Vaknade upp med en stänk av det förra lördagen, även om det lade sig ganska fort efter en sen utekväll och lite för lite sömn ;) Kul sålänge det varade i alla fall!

Jag och Adina gick till Moderna Museét för att få en dos kultur. Möttes av ett inte alls negativt budskap ;)
 
Get a real job själv, kände jag sådär moget spontant!
 
Fina utställningar var det, även om jag sett några av dem innan, de byter tydligen inte utställningar särskilt ofta, fick jag lära mig! Lite bortskämd av Fotografiska. Måste dit snart btw.
 
Hittade tavlor med text och var tacksam för översättning som fanns på en liten lapp bredvid, fina ord!
 
 
Man kan inte simulera frihet.
 
  
Rädsla urholkar själen.
 
Adina poseade, lika ball som vanligt!
 
 
 
På vägen till museét såg vi också en vacker och extremt viktig utställning, har ni vägarna förbi? Kika då!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0