Onödig panik

I början av förra veckan fick jag lite panik över skolarbetet som skulle in en vecka senare, ja ni hör, EN HEL VECKA SENARE. Jag är konstig, jag vet ;) I alla fall så somnade jag sent men vaknade upp vid 7 dagen efter för att skriva ner början på min inlämning, hade alltså kommit fram till den i huvudet för att jag låg och grunnade. 
 
Läste all kurslitteratur, 4 böcker OCH skrev klart inlämningen på 2 dagar! Varför blir jag så stressad när jag vet att det egentligen inte är några problem? Visst, den leder till en fantastisk koncentration och ofta ett bra flow, men det hade liksom varit skönt att slippa den där första lilla panikstunden! ;)
 
Kände mig duktig i alla fall och firade med en glasstund i solen med Jaana. Vi pratade om livet, om vänskap och om vad som hänt under sommaren.
 
 
Vi mötte senare upp Christoffer och dansade lite Lindyhopp, så himla kul hörni! Och alldeles för längesen, gick ju faktiskt en liten kurs när jag gick i gymnasiet, men tyvärr var det nästan bara grundstegen som hade fastnat ;)
Hoppas ni får en fin vecka, utan inslag av panik! ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0