Korta, vackra, gröna ögonblick, del 3

 
Hade en helkväll hemma hos LInn, vi pratade om allt, skrattade gott med Lena och Alva samt lekte med helium! Så himla fin kväll, dom är guld värda!
 
 
En dag tog jag tåget hit för en mysig lunch med Loosan och Greta, fint att se dem och få reda på vad som händer!
 
 
Satt fast i bilen på Ica-parkeringen ett tag, visste inte att man skulle dra i backen för att få ur nyckeln ur Sabines bil och hon svarade först inte i telefon! ;) Haha försökte verkligen på alla sätt, men nyckeln satt där den satt och jag kunde ju inte gå någonstans utan den ;)
 
 
 
Jag och Simon åkte till Mia, Anders, Thea och Ella en kväll. Åt tacos och hade det mysigt, fick stylade naglar av Ella och en lektion i Musical.ly, har ni hört om det? Himla häftigt ju! Mysfaktorn blev hög när man satt där ute på landet med tända ljus och drack te. En sådan kväll som känns så bra i hjärtat efteråt!
 
På vägen hem skrattade jag gott åt Simons musiksmak, de märkliga låtar han kunde hela texten till och han skrattade gott åt att jag låg och puttrade med bilen i 60 på 80-väg pga mörkt, dimmigt och djur!
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Kvällen fastnar hårt i våra hjärtan oxå - sååå mysigt att ni kom ❤️ KRAM💕☺️

2016-08-25 @ 23:00:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0