Korta, vackra, gröna ögonblick, del 1

Hängde ju i de Småländska skogarna, tänkte ta upp några speciellt fina ögonblick i tre delar :)
 
 
Jag hade kommit fram efter en väldigt lugn och snabb tågresa, mötte upp Linn på hennes jobb ohc fick bland annat lära mig skriva mitt namn på Arabiska, så himla svårt! Vi köpte blommor och spenderade kvällen hos Farmor och Farfar  med hela släkten. Farmor fyllde år dagen till ära!
 
 
Jag hängde med farmor på hennes morgonrunda, plockade blåbär samtidigt och fick springa ikapp lite eftersom, mysig grej av kliva upp ur sängen för!
 
 
Har börjat med en trettidagars-utmaning med Yoga. Vill komma igång ordentligt och känner hur hela kroppen mår bra av lite morgon/eftermiddag eller kvällsgympa. Blir avslappnat och stärker musklerna samtidigt. Värdesätter denna halvtimme varje dag, verkligen!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0