Hålla hårt i det vackra

Har säkert sagt det innan, men jag försöker att bli bättre på att vara tacksam. Tror jag är ganska bra på att reflektera över hur bra jag ha det och visa nära och kära uppskattning redan men det är något jag vill bli ännu bättre på. Att uppskata nuet, uppskatta en tråkig dag emellanåt och det har faktiskt blivit bättre, för något år sedan kunde jag inte ha en dag utan att göra någonting, fick lite småpanik och kände att jag slösade tid, medan jag nu känner att det kan vara precis vad jag behöver.
 
Förra veckan var jättefin och då menar jag inte på ett perfekt sätt, allting går upp och ner, det vet ni med. Men jag fick många insikter i hur många fina människor jag har runt omkring mig. Det är jag tacksam för :)
 
När paniken över plugget hade lagt sig lite och jag hade gjort klart ena uppgiften av två på rekordtid, tog jag det lite lugnare ;) 
 
Onsdagen bestod av fika och promenad med Adina, bara snacka om allt och ingenting. Traska längs ett somrigt, vackert Stockholm var fint. 
 
Avslutade kvällen hemma hos Gustavs mamma med pizzakväll och rullade sedan hem. SÅ MÄTT, helt galet!
 
 
På torsdagskvällen fick jag hänga med dessa två!
 
 
Vi åt halloumiburgare, snackade känsloliv och kärlek. 
 
Håll hårt i de vackra människor du har omkring dig! <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0