Glittrande

Tänker fortsätta på gårdagens inlägg med att berätta om min helg. 
 
På fredagen kämpade vi oss upp för att tvätta vid 7.00, visste det innan men fick ännu mer insikt i att jag inte är en morgonmänniska just nu ;) MEN det kändes skönt med massa rena kläder!! 
 
Dagen bestod av klättring, häng i Hagaparken med min kärlek och middag i Adinas nya lägenhet! Lite synd om vår vän där, hon får alltid äta tacos när hon hänger med oss ;) 
 
Vi fick fina gnuggisar och tusen tack alla fina för en superdag :)
 
 
Lördag bestod av familjemys deluxe! 
 
 
Minigolf med en liten 5-åring är allt spännande och ibland lite farligt när kontrollen över klubban kanske inte är perfekt ;) Vi hade en liten hejarklack ett tag också, två barn, varav en stod och pekade på hålet och sa "i hålet" varje gång någon missade ;) Ska det vara så svårt liksom!? 
 
Vi fortsatte dagen med kubb, bus och lek. Efter kvällsreprisen av Sommarlovsmorgon begav jag mig hemåt, lite trött, som man ofta blir av en klängande tovis. Finaste syster <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0