Att avsluta kvällen i ett myller av folk

Fredag!
Det är alltid en speciell dag, trots att man inte har det där klassiska 9-17 jobbet ;) Det finns ändå alltid något att peppa!
 
Förra fredagen var väldigt fin, jag hade skickat in min slutuppgift, hade myror i brallan och tog en springtur, Gustav var ledig halv dagen och jag fick gosa OCH jag hade tid att läsa klart bokklubbsboken, vi skulle nämligen ha möte på kvällen! :) Vilken bok det var och vad vi tyckte om den får ni läsa snart!
 
Jag tog gott om tid på mig, hacka grönsaker, fixa tacos, duka fint med tända ljus och vackra vinglas. Ta på mig en fin blus, borsta till håret och välja örhängen. Snart kom dem allihop och vi hade så himla mycket att prata om, diskutera klokheter och skratta, fnittrigt efter ett glas vin eller två. 
 
Efter att ha värmt upp oss med dans, traskade några av oss mot tunnelbanan och Trädgårn! Dansade, gungade, spelade nintendo och samtalade, fint var det!
 
 
Hittade fantastisk toalettpoesi!
 
 
Underbart!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0