Vad jag kånkar på

Har köpt en ny väska MED ELEFANTER PÅ, har en suk dille på elefanter. så himla fina djur, skriver för övrigt mitt litteraturarbete om elefanter i fångenskap, säg till om du vill läsa :)
 
 
Blev lite besviken på att den var mindre än jag trodde men börjar tycka den är alldeles lagom, fin är den i alla fall! :) Vad finns i min lilla väska då? (Känner mig som en typisk bloggare här)
 
 
En blommig almanacka med hela mitt liv i sig
 
En tidning, Situation Stockholm förresten, så himla bra tidning! Köp!
 
En bok, som jag precis börjat läsa; Bad Feminist med Roxane Gay, återkommer med recension! :)
 
Ett par solglasögon, nyligen inköpta på Lindex för exakt 69:-. Typ första solglasögonen som inte är alldeles för stora! VÄRT!
 
Blocket och pennan låg bredvid, men brukar alltid ha en given plats i min väska!
 
Vad brukar ni bära runt på?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0