Uppmärksamma

5 fina stunder från igår!
 
1) Jobbade i bokhandeln som för det mesta stod tom, men hade sällskap av Paula och Veronica, vilket kändes finfint! Vi pratade om allt möjligt och hela jag kände mig lite lättare när jag begav mig därifrån.
 
2) Efter jobbet hämtade jag upp fantastiskt god Thaimat, innna jag gick till Christoffer. Vi satt och åt på golvet i hans rum och bara hade det lugnt och skönt. Det är så fint med en vänskap som är så trygg.
 
3) När jag insåg att thaimaten kommer räcka till 2 luncher till! Så mycket mat!! ;)
 
4) Mötte upp Adina och Emma på kvällen, drack vin och cava, skrattade massor och det kändes så himla fint att vara där med dem. Insåg efteråt hur mörka bilderna blev, men varsågod ;)
 
 
5) Känslan av att gå och lägga sig, stänga av larmet och gosa in sig i Gustavs famn.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0