Solsken i blick

En solig vecka är snart förbi, idag står jobb på schemat hela dagen men vad har hänt i dagarna? Inte mycket faktiskt ;)
 
Har pluggat massor, massor, eftersom jag har ett litteraturprojekt som ska in om en vecka nu :o första utkastet skulle in igår!
 
 
Såhär soligt var det, och jag brände mig till och med litegrann ;) Hittade ett mysigt litet fik vid rådmansgatan och bondade med en söt gammal man som jobbade där och var nyfiken på vad jag höll på med! 
 
Förutom att plugga massor har jag promenerat runt med fina människor.
 
 
Såg en svinstor båt :O
 
och fint vatten!!
 
 
Köpte hem blommor till min kärlek en dag också!! :) Hur har er vecka varit? Har känt mig så himla trött och första jobbdagen (torsdag) tog alla krafter. Hoppas dagens jobpass går lika smidigt dock! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0