Smygkik

Vet att jag skrev om den sega fredagen förra veckan! Hade verkligen en oproduktiv dag och lämnade knappt sängen, vilket var S.Å. S.K.Ö.N.T. FIck dock ett ryck på kvällen strax innan Gustav kom hem, vi skulle nämligen ha en liten romantisk middag och jag kände att jag ville känna mig lite fin.
 
Låtsades att det var sommar, tog på mig en klänning jag känner mig allmänt fab i, satte upp håret och fixade med massa tända ljus! :)
 
 
Älskar att man får en liten tjuvkik på min tatuering i denna också!

 
Gustav blev glad i alla fall och sjutton vad jag älskar den killen alltså!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0