Nya tag

Vecka 13, ska inte tråka ut er med alla detaljer men det har verkligen varit en otursvecka. Både jag och Gustav har legat hemma med feber och inte orkat särskilt mycket alls. Jag har lagt min ork på att ta mig till föreläsningar i skolan och ett jobbpass i bokhandeln, men mer än så har jag verkligen inte orkat. Såååå trååååkigt.
 
Tur att man har fina vänner som kommer och tar hand om en lite. Häromdagen fick jag med mig en halvpigg Adina hem och vi halvsov till en film. Senare kom Christoffer och åt middag med mig, fina är dem!:)
 
Har i alla fall haft en någorlunda rolig helg ;) Mer om det senare, först lite måndagspepp!

 
 
Är så himla pepp på att vara frisk och börja med ett roligt skolprojekt! Puss på er, hoppas ni får en kanonmåndag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0