Mustang

I Lördags var jag och Christoffer på bio, har peppat denna film jättelänge och blev absolute inte besviken.
 
 
Var inte riktigt beredd på hur starkt den skulle påverka mig, vilka känslostormar den skulle ge mig men jag blev mållös.Varken jag eller Christoffer kunde säga något alls på flera minuter och alla måste bara sen denna film!
 
En av mina favoritbloggare har tagit upp filmen så jäkla bra!
 
 
"Mustang är en så oerhört vacker och tung film om systerskap i sin starkaste form. Om att var fast i patriarkatets kanske värsta skepnad och att göra allt för att bryta sig loss." 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0