M. varken mer eller mindre

Sträckläste en bok i solen förra veckan!! :)
 
 
Boken handlar om Maj, en nittonårig tjej som har lyckats trassla in sig i fyra olika kärlekshistorier samtidigt. 
'
Såhär står det på baksidan :) 
 
Vi har exet som jag fortfarande ligger med
vi har stalkern som aldrig ger sig
vi har kompisens pappa som stöter på mig
och vi har killen som jag inte vet om jag borde falla för
Det är lätt att se tillbaka och tänka: Vad såg jag i dom andra tre?
Men man vet ju så lite innan allt har hänt.
 
Fullkomligt Ä.L.S.K.A.D.E den, en helt fantastisk debutroman och jag fastnade för Petra Backströms personliga berättar- och skrivteknik. Lättläst bok som passar perfa till dagar i solen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0