Helheten

Det blev onsdag, jag var supernervös för att jag skulle lämna alla grejer på jobbet och skriva under uppsägningspapper. Kunde alltså inte somna om denna morgon heller (vaknar alltid minst en gång supertidigt, oftast för att jag är kissnödig. Min bror brukar mobba mig för att jag har Sveriges minsta blåsa ^^)
 
Blev i alla fall jättebra bemött och stegen därifrån blev mycket lättare, detta är helt klart rätt beslut! Fortsatte med en lång promenad i blåsten innan jag landade på Ekoteket. Ett ekologiskt café som ligger i kulturhuset. Älskar att kunna kika ner på människor som rusar förbi.
 
'
 
Här pluggade jag och drack en massa te med en brittisk man precis bredvid, han snackade i telefon en gång och lät som en karaktär ur en film.
 
 
 
Efter några timmars jobb mötte jag upp Britta på stationen, det var längesen vi sågs så vi hade mycket att prata om och det var så mysigt och ses igen.
 
Vinkade hejdå till Britta och mötte upp en klasskompis för ännu mer pluggfika, eller ja, inget fika för mig men trevligt sällskap ändå och jag fick en massa gjort! ;)
 
Vid 5 tiden blev det dags att möta upp Adina för middag, först hjälpte jag dock till att hitta en present till en av hennes kollegor som skulle sluta. Eller ja, hjälpte till och hjälpte till, jag läste böcker, målade i en uppslagen målarbok och satt i en fåtölj gjord av böcker!
 
 
Kände mig cool. Blev strax efter bilden togs svinhungrig och vi åkte hem till mig och Adina bjöd på pumpasoppa! 
 
Hoppas ni har haft en så himla fin vecka!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0