Om ingenting

När man har haft en lite för rolig vecka kan det tyvärrr leda till att man får sätta sig och plugga på en söndag, jag ägnade alltså min fina söndag åt att läsa om människan och naturen. Men eftersom jag faktiskt finner de flesta kapitel och ämnen i den här kursen intressanta går det faktiskt väldigt smidigt. 
 
Något som jag och Malin disskuterade, att det ska ta så pass lång tid som till högskolan innan skolan börjar bli intressant på riktigt ;) Det är synnerligen märkligt. 
 
Men med dåligt väder och en lite halvtaskig energi, då kan man lika gärna dra på sig det skönaste man äger, pyjamas, burra in sig i en filt med en kopp te och bara läsa. :)
 
Är fortfarande lite rädd för att det akademiska läsandet ska få mig mindre sugen på att läsa skönlitterärt, men än sålänge har jag inte känt av det alls och jag är en lika stor läslus som vanligt.
 
Hoppas ni alla har det fint och tar hand om varandra, det blir allt viktigare nu när kylan smyger sig in och man lätt fastnar inomhus. 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0