Kostymkluring

Nu på måndag är det dags för Gröna Lunds avslutningfest och temat för iår är Las Vegas. Kikade lite på insperation till outfiten och hittade mest sånt här..
 
 
Eftersom jag varken vill frysa ihjäl eller gå runt och känna mig naken hela kvällen ratade jag denna idé. Fick med mig Fredrik, Adina och Siri på en liten shoppingrunda i fredags och jag lyckades hitta en lite mer lagom outfit! ;) Vad får ni se senare! 
 
Siri och Adina begav sig mot jobb, medan jag och Fredrik tog en promenad och fastnade i Söderbokhandeln, alltid kul att vara nördig tillsammans med någon likasinnad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0