Variationens dag

Hade varit sjuk ett tag men vaknade en morgon och kände; nej, nu, nu vänder det. Idag blir en superdag! Började lite glatt med en halv språngmarsh till tåget mot skolan. Solen sken, men det var ändå så himla ruggigt kallt. Hostattacken satte igång lagom till tunnelbanan rullade in på perrongen och Andreas ringde, verkligen passande. ;) Fick kärleksfulla blickar medan människor runt omkring mig flyttade lite "diskret" bort från mig, känns ju alltid härligt.
 
 
 
På min lilla morgon- powerwalk tänkte jag i alla fatt att, efter skolan ska jag, banne mig, köpa mig en halsduk. 
 
 
 
Vilket jag gjorde, och kände mig glad som en tupp medan jag hostande begav mig mot IKEA hungrig som en varg. (Många känslor hanns med) ;) God mat senare gick virrade jag runt bland alla plan ett tag innan jag fattade hur jag skulle komma dit jag ville. Köpte ett nattduksbord, efter en vilostund med hostattack i en soffa i mitten, och fick bärhjälp hem. Känslan efteråt, har mått bättre men stackars Nils kan i alla fall inte springa iväg från mig för att slippa smittan! ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0