Tuffa tider

Det finns en plats, många städer har den, ett ställe där paniken växer, blandar sig och ger en den extrema huvudvärk som bara kommer med en plats som denna. Alla må vi ha varit där, vissa mer än andra, men sällan med verklig, sann glädje. 
 
Platsen jag pratar om fylls av barngråt, svett, irritation och får härliga förändringar i livet att kännas lika tunga som kassarna det alltid slutar med att man kånkar på. Har jag kanske skrämt er en aning? Det kanske jag borde gjort, för denna mardrömsplats har varit mitt andra hem de senaste veckorna....
 
 
IKEA, jag hatar dig, men jag behöver dig.
 
 
Med vänliga hälsningar
 
En fattig student som är tacksam för mat och möbler men som aldrig kommer glömma din knuff över till den mörka sidan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0