Ökad mysighetsfaktor

Hade en finfin lördag, vaknade upp och slöade länge i sängen, har börjat kika på en serie som jag är helt fast i sen jag var sjuk och plöjde igenom hur många avsnitt som helst, och jag fastnade framför datorn ett bra tag. Blev dock tvungen att ta tag i att i alla fall klä på mig, när det strax skulle välla in lite familj och släkt till Gustav. ;) Måste också göra lite smygreklam för den nya bok jag inhandlat precis när den släpptes! Så värd!
 
 
Köp, läs, prata om mens osv!
 
Efter en snabb fika med folket hemma drog jag mig vidare in mot stan för att möta upp Andreas, fick ta en kik på hans nya kontor, snacka lite med hans trevliga arbetskamrater och spela lite pingis! Han får öva lite till nästa gång ;)
 
 
Oerhört charmiga ;)
 
Vi chillade runt på stan, åt middag, fastnade på akademibokhandeln, frös ( eller i alla fall jag, han är den varmaste människan som någonsin existerat ), och fastnade på Espresso House i flera timmar. Fin vän det där!
 
Att komma hem och få fixa till det här mysiga, inte heller helt fel!
 
 
 Hoppas ni har fått en kalasfin start på veckan! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0