Goingar

FREDAG!
Vakna utan klocka.
 
Att vakna utan att ställa klockan är bara finfint, fastnade länge under det varma täcket innan jag tog en bra stund på mig vid frukostbordet. Fick också ett litet avbrott mitt i smörgåsätandet när Gustav skrev att han glömt sitt pass, han var alltså vid Polisen för att fixa nytt ID-kort! Trots hans "du hinner aldrig" slet jag på mig lite kläder och sprang dit. Helt svettig kom jag fram och han lyckades fixa sitt.
 
Fick en trevligt morgonpromenad efter språngmarchen och åt upp resten av frukosten som stod och väntade på mig hemma innan Tova och Tord kom. Vi tog en sväng till tippen innan han åkte till jobbet och Tova och jag fick mysa själva. Vi pysslade, målade, kikade på My Little Pony och tog en liten busstur mot fredagsmyset. ;)
 
Så himla mysig dag, fin avslutning när vi firade mamma, åt god mat, myste i mängder OCH gjorde en kärleksfull pumpa. ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0