All in

Ny vecka blir det så väldans fort och måndagen till ära var det dags för ett dubbelpass i en halvdöd bokhandel, förberedelse inför uppsatsredovisning och sist men inte minst improvisationsteater. Var andra måndagen jag hängde kvar i skolan några timmar extra för att kunna leka av mig med härliga människor. Denna måndagen var vi några fler också, superkul! :) Fick med mig Adina och det är så befriande att bara få släppa allting och gå helt in i vad det nu kan tänkas bli.
 
 
In action, när jag och Sebastian utförde hissen. Två människor ska alltså stå i en hiss tillsammans, var och en med sin specifika känsla. Här vad jag lättirriterad medan Sebastian var nervös, vilket kanske ses i min, "RÖR MIG INTE"-hand och hans nervösa cirkulerande. ;) De som står utanför själva akten får också skrika CYKEL för att vi ska förstärska våra känslor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0