Torsdagsfläng

Då var det äntligen fredag, helt sjukt vad jag har längtat hela veckan. Men tiden har gått fort de senaste dagarna, så ska egentligen inte klaga ;)
 
Igår var en riktig pluggdag. Började på biblioteket i några timmar innan jag gick och hälsade på mamma en sväng. Fortsatte mitt pluggeri på ett fik och efter nån timme fick jag sällskap av Andreas och han hjälpte mig hitta ett skal till min nya telefon. Den ska banne mig inte få massa sprickor som den förra! Vi fick sällskap av Emma efter ett tag och flydde undan regnet med en fika. :) Vi pratade om rädsla, politik och jobbiga människor, precis som man ska ;)
 
Hann med en snabbvisit hos Christoffer innan jag åkte hem och fixade ihop lite halloumiburgare, mumma!
 
Varför jag ser fram emot helgen är helt enkelt därför att jag ska till Göteborg och hänga med mina favvisar :D
 
 
 
Ha en kalashelg och ta hand om varandra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

oliviamariaeklund.blogg.se

"Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka"

RSS 2.0